sábado, 28 de enero de 2012

El gobierno local señala que la única obra del PP en O Xufre “foi un váter”

REDACCIÓN > A ILLA

El concejal de Obras, Servicios y Tráfico de A Illa de Arousa, el socialista Isidro García, salió al paso ayer de las últimas declaraciones del líder popular local, Juan José González Vázquez, en las que el conservador defendía la gestión del gobierno autonómico de su grupo en el puerto de O Xufre. 
García arremetía asegurando que “en case tres anos do goberno do señor Feijóo, as actuacións levadas a cabo no porto resúmense en un váter, nin máis nin menos. E o señor González Vázquez nin sequera se pon encarnado de vergoña”, declaraba el edil del PSOE en relación a la instalación de un aseo.
Isidro García afirmaba, además, que “o PP de A Illa ten pouca memoria, pero para iso están as hemerotecas. En outubro de 2009 desembarcou a conselleira en A Illa para vendernos fume: ‘Non máis aló de 2012 o sector profesional da pesa de A Illa terá un porto que será a envenxa da Ría’, dicía Rosa Quintana. Non sei se se refería ao WC, porque se non é así, minteu igual que o señor González”.
El concejal del grupo de gobierno recordaba las posteriores visitas de la conselleira al municipio a comienzos de 2010: “Veu a vendernos fume outra vez”, aseguró. “E segimos esperando e recibindo unha trampa detrás doutra”, añade. “Ían cambiar a lonxa de sitio, ían poñer pantaláns para os bateeiros, etc. E fixeron, insisto, un retrete e non digo que non sexa necesario, pero é o que se fixo”, reiteraba.

Exigencias > El concejal de Obras, Servicios y Tráfico de A Illa de Arousa añadía a sus declaraciones de ayer una réplica directa al portavoz popular al indicarle que “é indispensable que todos os que formamos parte da Corporación sexamos esixentes coa Xunta polo ben do noso pobo e non condescendientes como amosa ser vostede e o seu grupo municipal, porque se non é así, non conseguiremos nin sequera que pinten os pasos de peóns porque serán ‘costosísimos’ como di o señor Durán, presidente de Portos de Galicia”, concluyó el representante del gobierno local.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Cometa o que queiras, sempre con respeto, e publicaremosche o comentario canto antes.